Vem är du, vem är jag?

Snodde en enkät och det vore kul med lite svar dårå! :)

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: Åsa

1. Vem är du?
Åsa med Thea från AFF
2. Är vi kompisar?
Ja jo internetkompisar i alla fall!
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
Hur via AFF www.alltforforaldar.se När??? Ingen aning egentligen, 2003 eller 2004 i samband med bebisväntan/leverans tror jag, varför ja för att våra illbattingar är födda på samma årstid.
4. Tycker du om mej?
Jo absolut!
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
Jaa varför inte? Tror redan det hänt!
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
Yrväder för att du är pigg och glad oftast
7. Beskriv mig med ett enda ord!
Glad
8. Vad var ditt första intryck av mig?
Att du var glad och spontan
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
Jajamen!
10. Vad påminner dig om mig?
Haha karuselljud!
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
En bebis i magen!
12. Hur bra känner du mig?
Njaa inte superduper jättebra men tillräckligt!
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
I juli 06 på Liseberg!
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Nix jag har ju ingen blogg så det kommer jag inte. Men DU får gärna skicka ett mail med svaren!

Postat av: Maria

1. Vem är du?
Maria
2. Är vi kompisar?
Såklart!!
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
När vi läste på TBV för 6 år sedan.
4. Tycker du om mej?
Mycket!!
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
oooh ja har redan gjort det massor av gånger hehe.
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
Trofast för att du alltid finns där när man behöver dig!!
7. Beskriv mig med ett enda ord!
Lojal.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
Sprallig och o lite crazy.
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
Det kan du hoppa upp o haja ;)
10. Vad påminner dig om mig?
Stormen Gudrun....stark och känslosam på en gång,
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
Ja det var ju inge svårt ju...en bebbe såklart, nu medesamma.
12. Hur bra känner du mig?
Ganska bra hoppas jag.
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
Inte så länge sen, du vet jag o dagar haha. Är ju lite virrig.
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Det hade jag gjort om jag kunde komma in i bloggen...jobbar på det men du får ju gärna tala om vad du tycker om mig ändå ;)

Kraaaaaaaam

2007-05-15 @ 16:45:20
Postat av: zandra

Det här är jag, och vår relation!
1. Vem är du?
*jag är din f.d svägerska Zandra
2. Är vi kompisar?
*ja det hoppas jag
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
*vi träffades för typ 3 år sen i erat kök när jag och din bror precis inlett ett förhållande
4. Tycker du om mej?
*ja visst gör jag det!
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
*nä för jag vet att du inte gillar sånt ;)
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
*Ylva, för jag vet du gillar det
7. Beskriv mig med ett enda ord!
*lojal
8. Vad var ditt första intryck av mig?
*trevlig
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
*ja det tror jag nog, det var ju längesen vi sågs klart
10. Vad påminner dig om mig?
*en låt, you raise me up...
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
*hälsa hela livet
12. Hur bra känner du mig?
*rätt bra tror jag, eller jag kände. Det var ju ett tag sen vi sågs så jag vet ju inte vad som hänt i ditt liv på sistone
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
*Vi sågs på Claras ett års dag, ni är alltid välkommna, ni är ju familj
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
absolut!
Ta hand om dig Linda!
Många kramar

2007-05-18 @ 09:53:08
URL: http://zandrasclara.blogg.se
Postat av: myzoxe

1. Vem är du?
Anna i småland.
2. Är vi kompisar?
jajamensan.=)
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
på aff.
4. Tycker du om mej?
klart jag gör. =)
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
krama så klart. =)
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
tindra.ditt nick på aff. ;)
7. Beskriv mig med ett enda ord!
mysomtänksam.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
otrolig snäll
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
ja
10. Vad påminner dig om mig?
att du är snäll.
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
en ros från mig.
12. Hur bra känner du mig?
ganska bra för att inte träffats irl.. :)
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
japps jag har ju pratat med din dotter. =)
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
ja jag har ju en ny blogg.. *S*

2007-05-25 @ 20:48:30
Postat av: Ebba

1. Vem är du?
***Ebba i småland (jönköping)
2. Är vi kompisar?
***Tjaa, har ju iofs bara sett dig irl en gång men.. trogna aff-kompisar är vi väl i alla fall?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
***Vi träffades ju på juli-sidan på aff när våra småttingar var riktigt små ju! Vill minnas att kom in när Tindra var ganska nyfödd?
4. Tycker du om mej?
***Jadå! :-)
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
***ja, en kram skulle du kunna få!
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
***Svårt...Kommer tyvärr inte på nåt bra....Kan ju inte skriva "tindragull" ju...
7. Beskriv mig med ett enda ord!
***Stöttepelare
8. Vad var ditt första intryck av mig?
***Glad och positiv
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
**Japp
10. Vad påminner dig om mig?
***Tänker på dig när jag ser eb schäfer, visst har du en schäfer?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
***En hel bunt med bebisar! :-)
12. Hur bra känner du mig?
***Inte så värst bra, så svårt att veta hur en person är bara genom nätet
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
***Sist var ju i stadsparken jönköping för ungefär ett år sen. Träffar dig gärna igen!
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
***ja, nu måste jag ju det ju! ;-)
*Kram*

2007-05-28 @ 18:25:58
URL: http://www.en3barnsmammasdagbok.blogg.se
Postat av: vasilios manousaridis

Hej vet ej om jag har kommit till rätt person om du är värd på AFF vill komma kontakt med dig per tel ring mig 073/3823726 ber om ursäkt men måste få visa er värdar på aff dokument och bevis på min FD sambo där hon ljuger och förtalar mig ni känner henne vid namn lillatrion jag vill visa att det hon skriver är lögner.Ber än engång om ursäkt

2007-08-19 @ 13:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback