Kanske, kanske plus?

I dag kunde jag inte hålla mig längre... Jag testade... 12 DPO (dagar efter ägglossning) och jag tror att där är ett svagt, svagt streck... Lurar mina ögon mig? Jag har inga direkt känningar och det är första g¨ången jag får nåt utslag så här tidigt... De två gånger jag varit gravid förut har jag testat en vecka efter mensen borde kommit och då fått starka fina plus. Detta är svaaaaagt...

Hjälp mig tolka. Ser du ett plus?
image92

Eller lurar mina ögon mig fullständigt?

Hade velat ha en bunte billiga tester hemma nu, så jag kunde kissa på en 5-6 st eller nåt... Vågar inte riktigt tro på det här...


Kommentarer
Postat av: myzoxe

ja det gör jag. kram. grattis.. lycka till. :)

2007-05-27 @ 12:24:37
Postat av: Jessica

Visst är det ett plus :)
Har testat lika tidigt som du vid mina grav och fått lika svaga plus (varför är det så svårt att låta bli *ler stort*)
Tror att om du testar på tisdag igen så kommer det där plusset vara mycket tydligare.
Grattis & lycka till!
//Jessica

Postat av: Linda (Tindragull)

Jessica!
Ja, nog kommer det bli starkare!!! Och det är omöjligt att låta bli att testa tidigare... ;)
Tack för grattiset!

2007-05-28 @ 00:04:21
Postat av: Jessica

Kanske skulle tillägga att jag brukar kalla mig Jessis på aff,var väldigt aktiv där för nåt år sen när vi försökte skaffa en liten trea,men är fortf inne och läser då och då även om vi har en paus i "tillverkningen" just nu (det var så jag hittade till din blogg igår *ler*)

2007-05-28 @ 11:54:30
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: Monica

Javisst ser jag ett plus.
Grattis!

2007-05-31 @ 00:09:24
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Helene Nilsson

Grattis, visst är det ett plus!!!! Åååå vad mysigt!!! Kram kram

2007-06-02 @ 20:02:24
URL: http://www.taflin.net
Postat av: zandra + kusin clara

grattis till +:et. Hoppas oxå plussa snart!
Kramar

2007-06-03 @ 10:56:25
Postat av: Åsa & Thea

+ såklart!

2007-06-19 @ 09:13:29
URL: http://user.tninet.se/~ifl356w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback