Jag vill alltid älska...

och det kommer jag också att göra...
Var inne och läste i
Hosannas blogg och hittade en länk till en låt jag tycker är otroligt vacker... En vacker tanke att "inte ett enda barn får förgäves liv nån gång"
Samtidigt kan jag i mitt stilla sinne undra vad meningen var med att låta ett liv gro i mitt för att, innan ens hjärtat hann börja slå, dö och i en fors av blod försvinna ur min kropp... Kan nån vänlig själ förklara det för mig...? För jag förstår det verkligen inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men... :o( Så oerhört tråkigt..
*Skickar tankar*

2007-03-23 @ 19:20:41
Postat av: LinBlå

Och det där var jag.. Vet inte varför mitt nick har en tendens att försvinna.

2007-03-23 @ 19:21:07
Postat av: Tindragull

Tack för dina tankar... Kram!

2007-03-23 @ 19:58:10
Postat av: Ebba

Du är härmed utmanad!!! Kolla min blogg så får du se!! :-)

Postat av: Ebba

Och antar att du tänker på carolas låt... Hmm, undrar vad denheter, men jag blir altid berörd när jag hör den. Visst kan man inte fatta!! Stor kram!! /Ebba

2007-04-09 @ 10:42:21
URL: http://www.en3barnsmammasdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback