Jag har blivit tagen!

Tagen!

Jag har blivit tagen av LinBlå!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ?tagna? ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ?tagna? och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!



* Jag har ett ben för lite i varje hand. Det gör att mitt lillfinger ser ut att vara utan knoge och jag kan fälla in lillfingret och gömma det i handen... Håller jag fast det med tummen och bara visar upp "inte handflata-sidan", så ser min hand ut att ha bare tre fingrar... Bra partytrick! ;)
Dessutom var det skitkul när en läkare i norge en gång frågade mig bekymrat om vart jag gjort av de benen och om de alltid fattats... *asg*

* Jag avskyr när saker sitter snett!

* Jag har sjukt stor urinblåsa... Kan hålla mig nääästan hur länge som helst! :)

* Jag är livrädd för ålderdom. Dör hellre knallfall ung, än att bli gammal...

* Jag har fobi för att ta i mjöl! Riktigt läskigt!

* Jag får panik av uddamuggar i köksskåp... 


 

Nu tar jag Ebba, Charlotte , Maria, Zandra, Li och Nina


Kommentarer
Postat av: LinBlå

*Asg* Kunde lika gärna varit mina 6 uddagrejer!! Nu får du sluta ha samma konstiga idéer som jag! ;o)
Fast jag har alla mina ben i kroppen! Tror jag iaf.. *S*

2007-03-21 @ 10:52:56
Postat av: Tindragull

Vi kanske är tvillingar egentligen! hahaha! När jag läste dina "uddagrejjer" så var det mycket jag kände igen mig själv i... *asg*

Är du heeelt säker på att du har alla ben i kroppen...? Hade jag inte varit i slagsmål för ett gäng år sedan och vart tvungen och röntga handen, så hade jag bara trott att mina händer såg lite lustiga ut...visste inte att det var för att det fattades ben...

2007-03-21 @ 22:27:41
Postat av: LinBlå

Hmmm.. Det vette fan! Kan man ringa och boka helröntgen med motiveringen "jag har en nyfunnen cybertvilling som saknar ben, vilket saknar jag?"? ;o)
Dock är jag överrörlig.. Kanske pga benförlust! *S*

2007-03-23 @ 19:19:50
Postat av: Tindragull

Lägg av!?!? Överrörlig är jag också och ibland undrar mig sambo om jag har några ben i kroppen alls... ;)
Tror definitivt att de tar dig på allvar om du motiverar din önskan till helkroppsröntgen med att din cybertvilling saknar ben i kroppen... Helt logiskt ju! *asg*

2007-03-24 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback