Scrappat mera!

Idag har det minsann inte blivit många knop gjorda här hemma... Fastnade framför datorn och gjorde två nya LO. Kul är det! Men jag får nog snart börja ställa en äggklocke eller liknande för jag glömmer ju tid & rum när jag sitter & scrappar...!

Idag har jag även anmält mig till kurser i cardmaking och scrapbooking (med riktiga papper alltså) och facket betalar 500:- av avgiften på varje kurs jag vill gå!!!! Så för dessa två betalar jag 124:- själv... :)

Ska se om jag inte tar och anmäler mig till en redigeringskurs också! ;) När facket betalar så bra, så kan man lika väl utnyttja det ju...

Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Det låter ju helt underbart att kunna gå på kurser utan att det kostar alltför mycket. Det skulle jag också vilja göra. :)

Fina LO's du hade fått ihop, man lär sig väldigt fort och klarar mycket mer än vad man anar när man börjar. Jag scrappar i PSP för det är "mitt" program. :)

Hittade hit genom Aff.

Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback