Sovrummet!

Nu när jag stort sett funderat ut hur vårt badrum ska se ut...så har jag börjat fundera på sovrummet... :) Det blir ju mindre när vi ökar storleken på badrummet och jag hade tänkt möblera det såhär:

Sovrummet! 
Garderoberna blir PAX  från IKEA i björk med lucka Aneboda.
Det ska inte vara ett mellanrum mellan skåpen över sängen & garderoberna bredvid... Där blir det täckbitar...

Jag vill ha rummet ljust! Eftersom det blir litet så måste det vara ljust!
Golvet är nåt ljust trägolv som kommer få ligga kvar, väggarna blir gräddvita och den här tapeten:
ECO Front 5746 (tack Å & M & Thea)
vill jag ha som fondvägg... Inte en massa färg, men ändå lite liv...
Nu till dagens fråga:
Ska den tapeten vara i huvudänden av sängen? Eller vid fotänden av sängen?
(från fotänden till väggen blir det ca 50-60 cm, om det spelar nån roll...)
tapet

Hjälp en stackars trött människa nu... ;)

Kommentarer
Postat av: LinBlå

Jag röstar för huvudändan. Fast där blir så liten yta iom alla skåp, så då hade jag nog tagit en "vildare" tapet. Det är ju så lätt att "åtgärda" efter humör, tycke och mode.

2007-02-06 @ 10:57:35
Postat av: Åsa

Jag ser bara en tapet, ingen fondvägg... Så jag är kanske lite korkad som inte fattar var du ska ha tapeten som fondvägg, hade velat ha lite mer färg jag... Men det är ju jag...

Postat av: Åsa

Jag ser bara en tapet, ingen fondvägg... Så jag är kanske lite korkad som inte fattar var du ska ha tapeten som fondvägg, hade velat ha lite mer färg jag... Men det är ju jag...

2007-02-06 @ 20:14:23
URL: http://user.tninet.se/~ifl356w
Postat av: Åsa

Flåt det var inte meningen...

2007-02-06 @ 20:15:06
Postat av: Linda (Tindragull)

Åsa!
På bilden är det bara en tapet = den tapet som jag vill använda som fondtapet i sovrummet. Resten av väggarna blir gräddvita. Vill gärna ha massa färger på fondtapeten, men sambon vill INTE... Får nöja mig med lite mönster...

2007-02-08 @ 21:55:59
Postat av: Helene Nilsson

Hej! Var ett tag sen vi hördes. Jag röstar för fondtapet i huvudändan! Kram på er!

2007-02-09 @ 13:13:43
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback