fondtapet


De tapeter jag hittat som jag kan tänka mig som fondtapet i sovrummet...än så länge...
De två översta har jag tittat ut mest för att hitta nåt som min sambo skulle tänkas gå med på...

1.
fondtapet

2.
 Fondtapet+vanlig
 3.
Fontapet+vanlig 
4.
Fondtapet+vanlig 
5.
Fondtapet+vanlig 
6.
Fondtapet+vanlig
Min favorit just nu är nog nr 4! Sambon gillar inte någon av dem med lite färg i... *sucka*
 Väggarna i sovrummet kommer vara gräddvita och en fondtapet vid huvudänden av rummet. Eftersom det på den väggen även blir garderober i ibjörk & frostat "glas" så tycker JAG att lite färg vore ok... Inte mycket av den väggen som syns ändå ju...

 Gäller bara att övertyga sambon om detta... Hur jag nu ska lyckas med det då...?

Kommentarer
Postat av: LinBlå

4:an är kanonsnygg!
Köp hem ett flak öl, sätt honom framför sprorten, förför honom och ta sedan upp saken? :oD

2007-02-10 @ 15:15:36
Postat av: Charlotte

Nummer 4 var ju skitsnygg! Håller med LinBlå om ölen. ;0)

Postat av: Tindragull

Haha! Så kan man ju såklart göra!!! Öl och förförelse kommer man långt med!!! ;)

2007-02-14 @ 15:20:11
Postat av: -AT-

gillade också 4:an.
Annars var denna snygg också som nån länkade på affs Hus & Hem:
http://www.alltforforaldrar.se/snack2/attachment.php?attachmentid=387&d=1171399293

Kanske mer i sambo-stil? ;)

2007-02-14 @ 20:53:44
Postat av: Zandra

jag gillade 5:an skarpt... Vaddå vad sambon tycker????
sätt han på plats bara...

kramar

2007-02-15 @ 18:34:16
Postat av: myzoxe

jag gillar femman och sexan.. Fyran är för rörig enligt mig. ;) men det är ju du/ni:) som ska sova där... INte jag.. hihi.. kram.

2007-05-23 @ 11:41:31
URL: http://http://wilma00.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback