Tittat på hus och firat födelsedag!

Häromdagen var vi och tittade på hus jag & sambon! Han har nog förstått att det är ganska viktigt för mig att åtminstone titta runt efter ett ställe som kan bli VÅRT HEM. Att vi inte hittar nåt direkt är inga problem, bara jag vet att vi letar...
 I alla fall.... Huset vi tittade på var stort och hade många sovrum. Men hjälp vad mycket det var att göra på det! Så nej tack! Varken jag eller sambon kunde tänka oss att köpa det, så vi letar vidare!

 Sen har vi firat dotterns treårsdag! Ett kalas för familjen och ett för kompisarna blev det! Tindra vart jättenöjd med alla presenter och sina kalas!

Födelsedagspresent! Prinsessklänningen blev en hit! Tack Ebba som hjälpte mig att hitta
denna fina klänning!
image94

image95
Clara (kusinen), Jag, Tindra & Thea.

Barnkalaset slogs ihop, så Tindra hade sitt kalas ihop med bästa kompisen Thea som fyller år samma dag som Tindra! Temat var Prinsessor såklart då båda två har blivit superprinsessiga! :)

      
Tårtor blev det såklart också! En på födelsedagen och en dagen efter på barnkalaset!

image98
Alla barnen lekte och hade jättekul! Mammorna hade också ganska kul! ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ååå så fin hon blev i klänningen!! :-) Ja, vad är det de säger... Efterapning bästa komplimangen! ;-) Ser ut att varit ett lyckat kalas också!! Så stor hon har blivit, lillgumman! Det är nog som Engla säger att man blir STOOOOR när man fyller 3 år! ;-)

Postat av: Anonym

Verkligen underbara bilder! Verkar som om tjejen fick ett ordentligt firande!! Hon är så stor och söt lilla Tindra, kan inte förstå vart våra små tog vägen?! Tårtorna var så fina också. Har magen börjat växa nu? Frågar eftersom snickarbyxorna var på :-). Såg bilden på pyret här nedan. Har en liknande på vilddjuret i magen och tänk så kul å visa dem när de blir äldre. Äh, nu får jag väcka sambon, detta börjar bli löjligt!

2007-08-03 @ 12:35:00
Postat av: Katarina med Leon

Kanske man ska skriva vem man är också?! Skyller all förvirring i huvudet på graviditeten!

2007-08-03 @ 12:35:55
Postat av: Anonym

Vilket härligt kalas hon verkar ha haft =) Hon ser ut att vara så lång..åtminstone på kortet där hon har sin fina klänning på sig. Hur lång är hon nu?

2007-08-08 @ 13:21:44
URL: http://www.tigerliljas.blogg.se
Postat av: Linda (Tindragull)

Ebba: Ja, den fina klänningen var svår att inte efterapa... ;) och japp! Man blir stoor när man fyller tre...
Katarina: Japp, magen har börjat svälla duktigt redan... På kvällarna är jag lika stor som jag var i 6-7:e månaden när jag väntade Tindra... Jösses vad framtung jag kommer bli...
Tigerlilja: Vet inte hur lång hon är nu. Hon ska på treårskontroll den 16:e så jag får väl reda på det då... :)

2007-08-11 @ 23:25:45
Postat av: Lena (Ankomst 2008/02) (Snart 2 mirakel:))

Vilken fin liten tjej du har:) Jättelyckad pressent måste jag säga. Det finns ju såå mycket fint som man kan köpa till små tjejer... Kram!

2007-08-12 @ 22:16:42
URL: http://nogg.se/lyckan
Postat av: Linda (Tindragull)

Lena: Tack!
Ja, små tjejer är ganska lätt att hitta fina presenter till!
Kram!

2007-08-12 @ 22:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback