Handlat kläder i massor idag...

Ojoj vad vi har handlat idag! Vinterkläder till Tindra är nu fixat! Det blev jacka+byxa+vantar+mössa på polarn & pyret. Ett par vinterkängor (kavat) inhandlades på coop och ett par gummistövlar. Så! Nu kan höst & vinter komma bäst det vill för Tindra är i alla fall rustad för alla väder! :)
Var även iväg och hämtade kläderna jag hade beställt på Me&I till Tindra. (bilder är publicerade här nedan)
Bilder på ytterkläderna kommer senare.
Ojoj...en hård dag för plånboken idag... ;)

Kommentarer
Postat av: Nina med Jennifer & Lucas

Kunde ju inte låta bli att kolla in på din lilla tjej i me&i kläderna, jag är ju säljare själv så.. :) bra val du gjorde! :D väntar själv på nästa leverans så jag får lite mera fina kläder till mina barn!

kramis
Nina med Jennifer & Lucas (från juli-04)

2006-08-26 @ 08:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback