Jösses, vad jag bajsar! (lite äckelvarning)

Den senaste veckan har jag sprungit på dass 5-6-7 gånger om dagen för att göra nr.2. Så fort nånting äts, så måste jag på dass! Lite lös är jag också!
Känns som om kroppen hela tiden försöker hålla tarmen tom! När dotterns förlossning satte igång så tömde sig min tarm REJÄLT, så lavemang behövdes verkligen inte. Den här gången verkar det nästan som om kroppen förbereder sig genom att hålla tarmen konstant tom... Eller så är det bara jag som läser in en massa i onödan... ;)

 Börjar i alla fall bli ganska trött på att skita så ofta och så mycket... Börjar ju få ont i rumpan nästan! :D Dock glad att jag inte är hård i magen om man nu prompt ska tömma tarmen så ofta... ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hi hi hi... Här är det likadant och jag HAR ont i rumpan. Hoppas innerligt att det är tecken på att förlossningen närmar sig, gärna med stormsteg med för jag vill ha Lillan hos mig NU!!

Sweet dreams! Kramar Lena.

2008-01-20 @ 23:38:11
URL: http://nogg.se/lyckan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0