BM-besök + shoppat lite! :)

Idag var det dags för vattengympa igen. Simmade mellan 9:00 och 10:00 och eftersom jag skulle till bm kl. 11:45 så gick jag och Maria lite på stan istället för att åka hem mellan... :)
Blev lite shoppat också! Var inne på PoP och eftersom jag hade en liten bonus på 60:- så tänkte jag handla lite för den... :) Var ju rea, så jag kom ut med en heldress i plysch och en mössa till. 180:- fick jag betala för det! :)
image88

En tur in på Lindex blev det också och eftersom jag nästan bara köpt kläder i strl 56 till lillkillen så ville jag gärna ha en eller två bodysar i strl 50 också. (han är ju liten precis som systern sin). Hittade en brun body på rea. 35:- fick jag ge för den och sen hittade jag en med blandande djur på.. Tror den kostade typ 79 eller nåt (minne som en guldfisk)... Så jag var mer än nöjd med min shopping idag!!! :)

35 kronor för den här var ett kap tycker jag:
image89

Djur är fint:
image90


Sen var jag hos bm. Nu hade sf-måttet ökat rejält sedan förra gången!  Hela 4 cm på 15 dagar! Det ni!  Så nu ligger jag lite över normalkurvan igen...
Blodgrupperingsprov och imuniseringsprov togs idag också, så ett stick i armen blev det istället för stick i fingret idag!  Hb och p-glukos togs inte idag.

Dagen siffror
v. 36+4 (37+4 enligt mig)
Vikt 87,9 (+ 0,9 på 2 veckor, +7,9 sammanlagt)
Bl.tr 115/75
Sf: 35
Fosterläge: Huvud ner & rörlig
Hjärtslag: 143 slag/minut

Fick ny tid för tillväxt UL den 24:e och tid för bm-kontroll den 5/2...men den tänkte jag inte komma på för då tänkte jag att bebis ska ha tittat ut!

16 dagar kvar till mitt bf idag!!!!!!!!!! Snart smäller det!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, så fina kläder!!! Tror att den ena bodyn är en likadan som jag köpte till Milla, eller?? Fast i killmodell då. Men den var inte på REA eller???

Den var helt nyinkommen hos oss. Plyschdressen var för läcker=) Du har gjort riktiga kap idag gumman tycker jag!

Kramar Lena.

2008-01-17 @ 22:02:46
URL: http://nogg.se/lyckan
Postat av: Linda (Tindragull)

Bodyn är samma som du köpt till Milla, fast annan färg då! Maria m T&M köpte den rosa varianten. Blev ju så sugen efter jag hade sett den i din blogg! ;) Den var inte på rea, men Lindex har ju så humana priser ändå tycker jag! :D Gillar Lindex!

Plyschdressen avskydde min sambo! Han gillar inte så mycket retro och han gillar inte orange! ;) Men så länge han inte engagerar sig i klädinköp (vilket jag är glad för) så blir det de plagg jag gillar! :D

Kramizar!

2008-01-18 @ 10:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0