UL-rapport+bilder & video!

Jaha, varit på UL idag och lillan mår bra!!! Det är en liten lugnis som ligger därinne och filurar... Inte mycket sprattel där inte! Lite vinkningar och så, men annars höll hon sig ganska stilla.
Njurbäckenet var det enda som inte var perfekt. När hon mätte så var den ena 6,1 och den andra 4,5 och den skulle vara max 4,0... Så jag ska på extra koll v. 32-33. Det var inget farligt alls enligt bm och det försvinner till 99% under graviditeten, men de måste iaf kolla... Och jag klagar väl inte på ett extra UL!

Lillan verkar vara kittlig om fötterna för när de skulle kolla så att båda fötterna var där (samtidigt) så borrade hon ner fötterna i "utgången" och ville INTE vara med... En annan BM fick tillkallas och hon brötade runt ordentligt med lilla damen därinne, så hon fick ge sig...
Könet bekräftades, även om lillan var lite motsträvig till att visa sig...

Blev framflyttad en hel vecka också, så hon mena att mitt bf är 9/2!!! Men det vetti sjutton om jag tror på... Får nog suga på den lite...


Innan vi vart på UL:et var vi och tittade på barnvagnar och sambon verkar nu ha fattat att jag ju MÅSTE ha en ny Brio Happy!  Blir kanske en -08 t.o.m. En lila!



   



Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, så mysigt! Kan inte fatta att er bebis redan är halvägs å att vår ska ut typ.. nu! Kul idé å filma!
*kram*

2007-09-05 @ 18:46:54
Postat av: Linda (Tindragull)

Kan knappt fatta det heller! Det har gått så rasande fort!
Börjar du bli nervös för nedkomsten än?

2007-09-05 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0