Fått hem lite kläder!!!

Häromdagen hämtade jag ut ett paket från Lindex! Lite pojkkläder den här gången... ;)

Lite bilder:

image50

image51

image52

image53

image54

image55

Och så dagen siffror då:

Du har gått 206 fulla dagar av 281 
Du är i vecka 30 
Du har gått 29 fulla veckor och 3 fulla dagar (v29+3) 
Du är i 7:e kalendermånaden 
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester tre 
Du har 75 dagar kvar till förlossning

Mina fogar är döjobbiga just nu. Sjukskrev mig i måndags (skulle jobba natten) och de tre nätter jag skulle jobba nu i helgen... Det går bara inte! Kanske skulle ta mig i kragen och gå till läkaren...?

image71


pregnancy calendar

Kommentarer
Postat av: Lena (Ankomst 2008/02) (Snart 2 mirakel:))

Vilka fina kläder du har köpt! Milver kommer bli alldeles bedårande i dem =)KRAMAR Lena.

2007-12-17 @ 23:05:52
URL: http://nogg.se/lyckan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0