Första plagget handlat till Pyret!

Var på marknad i Vrå idag och jag kunde bara inte låta bli... En illgrön mössa!!! Tindra fick en med sitt namn på och Pyret fick såklart en som det står "Pyret" på! :) Det gick bara inte motstå! Eftersom  jag kallar bebisen i magen för Pyret så fick det bli det på mössan också! :)


Tindra med sin mössa på huvudet. Hon visar såklart Pyrets mössa också!
image6




Sen har jag kollat runt lite på bärsjalar... Fastnade för trikåsjalen Sino
Trikåsjal Sino


men så hittade jag de här:
      

Hur ska jag då kunna bestämma mig?



Kommentarer
Postat av: Ellem från Aff, försök under 6 mån

Läser ibland på ankomstgrupperna och måste bara skriva att mösserna var urgulliga:) och så även din dotter! Sina sjalen med de stora blommorna är ju ett måste, sådan vill jag också ha när jag får barn, om jag får:-)
Lycka till framöver och hit kommer jag nog kika fler gånger. /Ellem

2007-07-22 @ 21:35:42
Postat av: Linda (Tindragull)

Tackar!
Sjalen känns nästan som ett måste ja... tänk om de tar slut?! Kanske bäst att betsälla på en gång... ;)
Kika in så mycket du vill! :)

2007-07-23 @ 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0