Gått igenom kläder...

Idag har jag gått igenom vad lillen har för kläder egentligen... Senare i eftermiddag ska jag gå ner och tvätta upp dem också! :)
Så här ser det ut i lillens garderob än så länge:

Mössor: 3st
Body lång ärm strl 50-56: 7 st
Body lång ärm 62-68: 1st
Pyjamas strl 50-56: 4 st
Body kort ärm strl 50-56: 2 st
Byxor strl 50-56: 6 st
Overaller strl 50-56: 2st
Overall strl 62: 1st
Snuttefilt: 2st
Bäddset spjälsäng: 2st
Strumpor: 9 par
Tröja lång ärm strl 50: 1st
Tossor: 1 par.

Passade på att fotografera allt som ärt nyinköpt! :)

image58

image57
image59

image60

image61
image62
image63

Igår hade jag galet ont i framfogen kan jag lova! Kunde knappt stödja på högerbenet alls och hade vansinnigt ont! Så vill jag inte ha det resten av graviditeten! Idag har det varit bättre, men i skrivande stund börjar det kännas värre igen... *gruvar mig för kvällen* Ska lägga mig i ett varmt bad, det brukar lindra lite i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Lena (Ankomst 2008/02) (Snart 2 mirakel:))

Åh, vad snygg lilleman kommer att bli... Gillar speciellt bodysen med mumin och den med grodorna... Vart har du köpt dem?? *Vill med ha*

Molnen är också jättefina både till spjälisen och snuttisarna... Kommer inte alls bli för feminint ju... Oroa dig inte över det! Han kommer att trivas som en prins i den sängen och sova nätterna igenom *hoppas för din skull=)*

Kramar i banor Lena.

2007-12-31 @ 13:11:09
URL: http://nogg.se/lyckan
Postat av: Linda (Tindragull)

Tackar!
Tror också att lilleman kommer bli fin!
Bodyn med grodorna är av märket småfolk och jag kommer inte ihåg vart jag beställde den... Hmmm... Ska se om jag kan komma ihåg det! Muminbodyn har vi fått i present, så den vet jag inte var den kommer ifrån. Har sett såna på tradera dock.

Hoppas att alla våra bebisar sover hela nätterna! ;) Tindra har alltid gjort det, så den turen kan man kanske inte räkna med igen...

Kram!

2007-12-31 @ 13:37:39
Postat av: Lena (Ankomst 2008/02) (Snart 2 mirakel:))

Rasmus har också varit ett sånt "under" barn som sovit nätterna igenom sen dag 1. Nu på jullovet4 vet jag inte vad som här hänt med honom... Vaknar inte förräns vid 11-tiden på mornarna=) Men ICKE klagar jag för det=)

Skall kika efter det där "småfolket" moste ju gå att hitta på google...

KRAM.

2007-12-31 @ 13:58:53
URL: http://nogg.se/lyckan
Postat av: Linda (Tindragull)

Tindra har sovit snällt till kl 10-10:30 på mornarna nu när vi varit lediga och jag njuuuuuter! Nog för att hon är uppe längre på kvällarna, men det har jag verkligen inte ont av! Då myser vi i soffan ju! :)
Hoppas du hittar småfolk, de har underbara kläder! Kolla på barnklädessnacket, de brukar ha stenkoll!
Kram!

2007-12-31 @ 14:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0