Vecka 18! (shoppat lite)

Hej vad det går! 17+0 idag!!!
8 dagar kvar till UL!!! Har iofs bokat ett 3D UL i Stockholm den 2 november också, men detta är ju rutin UL:et!

Vi var på GeKås i fredags och shoppade loss lite! Tindra fick vinterkläder och...hoppsan! Pyret fick visst också lite kläder! :)

 Sambon nämnde nog nåt om att vi inte borde köpa till bebisen, men så fort sånt kommer på tal så ser jag bara att hans mun rör sig, men jag hör inget... ;)

Nåja! Detta blev inhandlat!
#En rosa fluffig overall strl 56.
#Mössa
#Body med orangea fåglar strl 56
#Pyjamas med olika djur strl 50

   



Sen kunde jag inte låta bli att köpa sängkläder till spjälisen:



 Det är ju så roligt att köpa till liten ju!

Kommentarer
Postat av: Gisela (Manda 0402 från aff)

Hej!!!
Kikar in från ank feb 08. Fina kläder och sängkläder du köpt till bebben. Ja visst är det svårt att låta bli :-) Du som bor så nära Gekås och säkert är där ofta :-) vet kanske när de börjar med julsaker. Tänkte åka upp i slutet av sep innan lillan börjar på dagis (okt) och innan jag börjar jobba (3 okt) *puh* men vill att det ska finnas lite julgrejer då.
*Kram Manda 0402/ Gisela

2007-08-29 @ 07:50:30
Postat av: Katarina med Leon

Fina saker er lilla får! Vi frågade också på nuppen om han kunde se något kön men han kunde inte se det då som tur var eftersom vi inte längre vill veta förren liten kikat ut). Skönt att alla nupp-siffror såg så bra ut! Min mage växte också sådär fort i början men nu är den nog nästan mindre än med Leon i v. 39 :-). Ha det så bra och klappa magen!

2007-09-02 @ 16:10:20
Postat av: Linda (Tindragull)

Gisela: Julsaker har de alldeles säkert i slutet av september! De brukar börja tidigt med det! Jag åker dit var och varannan månad känns det som... :)
Katarina: Tack! Ja, vilken tur att de inte kunde se! I morgon är det dags för rutin UL för mig och jag ska be dem kolla efter en gång till angående könet... :) Tänk om där plötsligt är en snopp! ;)

2007-09-03 @ 12:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0