Gardinerna uppe!

Nu har äntligen gardinerna i sovrummet komit på plats! Nu känns sovrummet otroligt trevligt må jag säga... Snart kommer även elementet och förnsterbrädan upp! :)

image38



Har även hittat ljuslyktor som jag skulle vilja ha i badrumsfönstret:
(den turkosa)
image39
eller kanske såna här:

image40

Har beställt ett 2-pack turkosa av varje sort, men jag tror att jag kommer använda de på den översta bilden. De andra får jag hänga på altanen! :D

Badrumsarbetet fortskrider... Det har varit lite problem, men nu är vi på rätt väg igen...

Kommentarer
Postat av: Maria

Blev ju toksnyggt!!:D. Du kanske skulle komma hem till mig o inreda lite här oxå hehe;) Jättesnyggt verkligen!!

Kraaaaaam!!

2007-05-14 @ 20:26:18
Postat av: Åsa

VAR har du hittat dom droppformade ljuslyktorna????
Det blir så fint så!

2007-08-12 @ 23:42:42
Postat av: Linda (Tindragull)

Åsa!
De droppformade lyktorna kommer från Jotex oxh var rätt billiga har jag för mig!

2007-11-07 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0