Hallen börjar likna nåt!

Nu är  mycket av hallarbetet färdigt. Igår målade jag färdigt väggarna och vi satte ihop garderoben. Den står nu typ 7,5 cm från väggen eftersom rören till det gamla elementet går där bakom... De ska bort sen när golvet i den delen bryts upp. Där ska ju vara klinkers och golvvärme! Men det får bli efter jul. Ville inte ha en byggarbetsplats här under julhelgen! :) Så vi satte dit garderoben nu, för att det skulle se nådorlunda ok ut under helgen i alla fall! :)
All panel har målats vit (underbart ljust!) och de andra väggarna är ljusgrå. Verkligen ett lyft för hela rummet!

Före:
image73


Efter:
image67

Spaljen ska bort och där blir en vit halvvägg!

Före:
image74

Efter:
image75

Före:
image72


Efter:
image69
Trädörren ska bytas till en slät vit dörr.

Före:
image70

Efter:
image71



Sen har jag ett lyxproblem:
VAD SKA JAG HA PÅ VÄGGEN I  TRAPPAN????
#Svartvita foton på familjen?
#"Warholbilder" från foton på familjen i svart och vitt?
#Nåt annat? VAD? Hjälp mig nu!

Alltså här:
image76

En rätt stor vägg, men jag vill absolut inte att den ska bli plottrig! Men nåt vill jag ändå ha där... (tänk nu att spaljen inte ska vara där, utan en vit halvvägg, pelaren blir ett svart stålrör istället...)






Hela förändringen i småbilder: !

Så här såg det ut från början:



Allt borttaget:


Just nu:
   

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej vännen!

Måste säga att Ni har fått det supersnyggt i hallen=) Är mäkta imponerad!

Såg något skitsnyggt från ank. 07/12 i Liem+litens album.

http://www.alltforforaldrar.se/gallery/showphoto.php?photo=25515&ppuser=610301

Det kan inte vara något för dig?? Tror att hon hade fixat det hos fotograf, men har du en bra kamera så skulle det ju gå att fixa själv. Tror att det skulle vara skitsnyggt!

KRAMAR Lena.

2007-12-19 @ 14:36:20
URL: http://nogg.se/lyckan
Postat av: Linda (Tindragull)

Nåt sånt hade definivt varit snyggt!

2007-12-29 @ 16:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0