Fondtapeten uppe!!!

Jäklar vad härligt! Nu är äntligen fondtapeten uppe! Vi valde att sätta den upp-å-ner för det tyckte vi var snyggast. Dock nämnde den som var här och hjälpte oss att mönstret liknade vaginor, men det väljer jag att ignorera!  Hrmpf!

 Tapeten var toksmidig att få upp. Det tog 20 minuter, så satt den där! Sååå glad är jag nu!

Idag var jag & sambon och köpte lister till sovrummet. Taklist blir vit hålkäl, golvlist vanlig vit slät.

I morgon ska jag bygga ihop våra garderober, så håll tummarna så är ni gulliga! ;)



Vår fondtapet:
fondtapeten!

Lite mörk bild...ska försöka ta ett kort i dagsljus i morgon...
(fläcken är från kameran)
fontapeten

Kommentarer
Postat av: Catharina

Snyggt!

Hmpff, vaginor!? Har inte ens tänkt tanken innan men nu lär jag väl inte kunna tänka på annat när jag ser mönstret *s*

Hoppas garderobsbyggandet går bra! Vi har skruvat garderob & byråer idag. Lackhyllan ovan sängen är på plats + belysning. Sängen flyttas in imorgon dock..

2007-04-09 @ 23:18:06
URL: http://tjadervagen.blogg.se
Postat av: Linda (Tindragull)

Tror inte heller att jag ahde tänkt på att det såg ut som vaginor innan han nämnde det... Det kommer bli svårt att få det ur huvudet nu... :(

I morgon blir det inflytt i sovrummet här också! Ska bli så skönt att slippa sova i vardagsrummet!

Förhoppningsvis ska det väl gå bra att bygga garderober i morgon... Hejja IKEA!

2007-04-09 @ 23:41:27
Postat av: Lillmorran fr Aff

Gillar tapeten och måste erkänna att jag skulle lägga en sån samma väg som du. (Tack och lov för laptop när man ska se hur tapeten ser ut andra vägen!:D )

Och vaginor? Nä mer blomlökar då!

2007-04-10 @ 08:08:43
Postat av: Linda (Tindragull)

Ah! Blomlökar!!! Det ser det ju också ut som! Ska försöka se blomlökar istället för vaginor...klart trevligare...! ;)

Ja, laptop är ju bra när man vil se nåt upp-å-ner! Lite jobbigt när man har en stationär dator... Stå på huvudet på skrivbordet är inte riktigt min paradgren... *asg*

2007-04-10 @ 08:12:38
Postat av: -AT-

haha, men det passar väl bra m vaginor på väggarna i sovrummet??? :D

Snyggt det blir och lycka till med garderobsbygget!!!

Postat av: Linda (Tindragull)

Hihi... ja är det någonstans vaginor passar, så är det väl i sovrummet?! ;)

2007-04-10 @ 10:24:07
Postat av: Catharina

Jag tänker förresten rosenknoppar när jag ser mönstret. Eller - jag gjorde det innan. Ska försöka styra över tänket till rosknoppar från vaginor nu igen :D

Ser fram emot fler foton sedan när ni inrett. Bilder på vårt sovrum kommer väl idag eller imorgon när vi flyttat in helt. Vill bara ha nytt bäddset innan. När allt annat är nytt & fräscht vill man ju inte bädda med gamla (som dessutom inte alls passar in färgmässigt & mönstermässigt) påslakan :)

/Catharina

2007-04-10 @ 12:48:43
URL: http://tjadervagen.blogg.se
Postat av: Linda

Nä... jag ville inte heller bädda med gammla sängkläder, men vad gör man... Sambon tycker inte att vi behöver nytt... Nåja, i morgon ska överkastet tvättas och läggas på. När sängen har stått i vardagsrummet så har den använts som racerbana för både hundar & barn...så mitt vita överkast är hmmmm...inte vitt just nu...

Ser fram emot att se bild på ditt sovrum snart!

2007-04-10 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0